باهم بودیم...

عشق یعنی.........

باهم بودیم...

 

باهم بودیم
اما تو رفتی...
نتوانستم پیدایت کنم
و بـﮧ امید اینکـﮧ هنوز در این دنیایی
باران شدم تا در جایی بدون سقف و چتر پیدایت کنم!


براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

 

گاهــے دلمــ میخواهـد, وقتــے بغض میکنــم,

خــدا از آسمان به زمیـטּ بیاد, اشکـــــ هایم را پاکــــ کند, دستم را بگیرد و

بگوید: اینجا آدما اذیتت میکــنن؟!!!

بــیـــا بــــــریــــــــم!!
 

 

 

خــودَم قَبـــول دارم کـــهنه شـــده ام
آنـــقدر کــهنه
کــه می شــوَد
رویِ گَرد و خـــاک تَنـــَم یــادگــاری نــوشت
خیالی نیست تو هم بنویس و برو... !!!
.
.
.
.
.
حـــالا که رفته اے
دلـــم براے تــو
بیـــشتر از خودم مـــےســوزد
فـــکر مــےکـنی
کســـےبه انـــدازه ے مـــن
دوســـتت خواهـــد داشـــت ...!؟

.
.
.
.
یک تلنگر هم کافی بود برای اینکه بشکنم ....
به هر حال
ممنون از مشتت ...

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 9 تير 1391برچسب:, ] [ 15:29 ] [ Leila ] [ ]